söndag 16 augusti 2009

Öland

Vi for iväg till Öland i helgen, våra vänner hade hyrt en stuga på Klinta camping.
Vi hade en jätte härlig helg med god middag på Pappa Blå, besök på Borgholms slott och givetvis lite kortspel på kvällen.
Jag blev lite förälskad i Borgholms slott, otroligt vackert. Jag önskade att man kunde få "åka tillbaka" i tiden för att få se en glimt av hur det såg ut.

Ett av tornen...vackert!









....I ett av rummet stod bänkar uppställda, och i min fantasi såg jag mig ett bröllop här..tänk en röd matta i mittgången, den vackra utsikten. Helt fantastiskt. :-)




...och vi hamnade nästan mitt i en bröllopsmiddag! Man kan tydligen hyra ett rum och ha bröllopsfesten i. Man blev ju lite sugen..Men man får nog drömma lite till!






.....Det blev inget kvällsdopp på bryggan, men väl ett foto!





1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder från Borgholm! Kan tänka mig det är extra mysigt med ett bröllop just där....bara tänk akustiken?! Tjing! KRAMIS

    SvaraRadera