onsdag 26 augusti 2009

KLARA FÄRDIGA BYGG!!

Klockan 07:36 fick jag ett sms av vår kompis Anna, även vår blivande granne(!) "hej vännen, nu börjar dom komma med grejer till huset"... Gissa om jag blev nyfiken och ville slänga mig iväg från jobbet ner till tomten!...Och när klockan var 08:02 fick jag ett nytt sms där det stod ...
"Nu är carporten på plats." AHHHH!! sååå nyfiken man blev, ringde Marcus och berättade vad som vi "missade". Så detta är resultatet efter ett dagsarbete... Imorgon klockan 07:00 gäller det, för då kommer vårt HUS!


Här skall Lilla Pärlan stå och skina! *ler*


.....en massa byggställningar!




...de hann även leverera husgavlarna!
Nu är det sängen som gäller... om 7 timmar kommer huset!



3 kommentarer:

  1. Vi bygger också LB-hus, fast i Svedala. Vi reste vårt hus den 20/8 och ska flytta in 18/12, har ni fått datum för inflyttning?

    Lycka till med allt!

    Marie (Hofvanders husbygge)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad spännande!! Jag såg carporten live igår, såg väldigt bra ut :-) Hoppas det kommer mkt bilder här snart!!!! Oliiiiidligt spännande jö! KRAMIS

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi bygger också LB-hus.
    Bygglovet ska komma nästa vecka, sen bär det av! Vi räknar med att kunna flytta in i juni.

    Såg att senaste inlägget gjordes i augusti. Hade varit kul att få se vad som hänt sedan dess, hur det ser ut i huset nu och hur långt ni kommit med tomten.

    Hoppas ni trivs i huset!

    SvaraRadera