söndag 25 september 2011

Ullared tripp!

Jag åkte till Ullared i torsdags med några vänner. Hittade lite ny inredning till huset :-)
De hade fått in adventljusstakarna, men priset skiljde inte så mycket som här hemma, så det blev inget inköp av adventljusstake, men väl annat "piff" !!
Tadaaa! :-) hittade "mina" hus, visseligen inget STORT men väl två små hus. Underbart!

Hittade nya fina lampor till storarummet och köket. Blev helnöjd!


....och hittade en ny ljuvlig hissgardin (har jag snöat in mig på hissgardin eller?!!?)
Den placerade jag i sovrummet, och den som redan var i sovrummet fick flytta in i gästrummet.
Hmm..får inte till någon riktig bra bild, de är inte så "genomskinliga" i verkligheten, skall försöka ta en ny bild när det är mörkt, kanske blir bättre då?!

..Köpte en liten hjärteskål till min gubbe, som han kan ha sitt "lördags"godis i.

...Och en trött liten Majakatt som äääälskar att ligga på husses sänghalva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar