söndag 11 september 2011

Piff och trädgårdsarbete!

Har fyndat igen på Netto! En vit hissgardin till "kontoret/arbetsrummet". För 69kr blev det, inte så tokigt! Sen om de håller efter en tvätt är ju spännande att se! :-)

....vad gör man med ett trasigt halsband?! Jag har gjort ljusmanschetter! Trädde på glaspärlorna på ståltråd. Enkelt och helt ok i min smak! :-)
Tadaaaa!! Mitt loppisfynd fick lite upp frächning!

Inte så tokigt va?
....Höst...jepp, den knackar på dörren nu... :-(
Jag har "höst städat" i min lilla låda och planterat lite ljung och prynadskål.
....och Maja låg och spanade på gatan hur matte och husse jobbade på i trädgården.
Vi körde till Byggmax i Kristianstad och köpte kantsten till att lägga runt tomten. Blir lättare att klippa gräsmattan och så slipper vi köra med grästrimmer nästa år.
Det ska på mer barkmull när stenen är lagd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar