tisdag 28 december 2010

Julstöket är över!

....Det har varit fullt ös här hemma, julförberedelser och mycket jobb. Här kommer lite SENA julhälsningar från oss. :-) Vad säger ni om vår fina julgran? *ler* Den är lite sne, den såg rak ut när vi handlade den, men sen visade det sig att stammen var sne..hahaha typiskt oss att missa en sån sak!!

...Jag hittade en fin julgris hos vår lokala blomsterhandel! Visst är den söt? :-)




Vi gjorde ett fint pepparkakshus. Marcus skrev in MIF på taket, jag "hämnades", smög ut och skrev "RBK" på baksidan av huset. Moohahaha!



...pepparkaksbak!


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!
.....Och nej, inga Billybokhyllor har flyttat in hos oss, men det kommer snart ;-)




2 kommentarer:

  1. Hej på Er! Skrev just ett inlägg som försvann!!! Ni har verkligen lyckats med ert hus, mycket snyggt med en smakfull stil! Love it! ;) Hoppas att ni är nöjda med stenläggningen, bra ni lät stenmjölet ligga lite! Jag undrar om jag får sno några bilder till vår hemsida? Du har kanske någon bild när det är klart? Annars får vi kanske åka ut o ta några foto till våren? Ha det bra! Mvh/ Hanna & Pierre -Åhus Stengård!

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna!!
    TACK för de vänliga orden om vårt hus! tittade rundor på er blogg..wow vad vackert!Får sno stilen när vårt hus är lite äldre ;-)
    Gietvis får du ta några bilder på senläggningen från vår blogg! jag skall titta om jag har fler bilder som vi inte har använt och maila över till er! Och givetvis är ni välkommna i vår och ta nya bilder! Ni är alltid välkomna! mvh Carro och Marcus

    SvaraRadera